КАКВО МИСЛЯТ ЖЕНИТЕ?!

13 03 2012

Жените казват едно, а мислят друго. За да помогнем, ти припомняме най-важното от класическия ни секс-наръчник – с правилните отговори на някои от най-честите и коварни женски фрази.

 
Обичаш ли ме? 
Означава: Че напоследък не си й го повтарял достатъчно често
Правилният отговор: “Да, миличка, обичам те безумно. Представи си Вселената, която според учени непрестанно се разширява – обичам те като поне четири Вселени, които непрестанно се разширяват! Можеш ли изобщо да си го представиш, пилешки мозък такъв?!” (последното изречение, разбира се, не го казваш, полудя ли)
Неправилният: “Бе нали вече ти казах още като се запознахме, дееба мааму!? За кво ме питаш по сто пъти на ден?”

Дебела ли съм? 
Означава: “Моментално ми кажи колко съм красива.” Мъжката самооценка не е като женската. При нашата пред огледалото човек може да погали шкембето с щастливо одобрение, като вярно куче. Женската се мени четири-пет пъти в денонощието и зависи от редовното инжектиране на комплименти
Правилният отговор: “Стига глупости, перфектна си. Даже нещо си отслабнала, а аз те харесвам по-така! Кво праиме – дали да не почна да те храня насила? Щото любимите ми цици и дупенце да не вземат съвсем да се стопят?”
Неправилният: “Абе, не си слаба, глей къв целулитен гъз си отпрала. Ма тва не е най-важното, кво ти пука! Дай сега ракията, че замръзна у тоя фризер, милинката”

Здрасти, къде си? 
Означава: “Искам да съм сигурна, че си където ми каза, че отиваш, а и дебна дали на заден план не се чуват женски гласове.” Мобилните връзки промениха всекидневието – именно на тях дължим това женско “приветствие” от нов тип
Правилният отговор: “Здрасти, минах през мола да ти купя нещо, ей така, щот си мойто безценно меченце (патенце, антилопка и т.н., по избор)… Най-интересното е, че тъкмо мислех да ти звънна, и ти – хоп! Съдбата се шегува с мен!”
Неправилният (хладно): “В смисъл?!”

За какво мислиш?
Означава: “Не съм сигурна дали ме харесваш, дали съм добра в секса, да не би да ти е скучно с мен, изобщо съм много объркана. Освен това ме е страх, че може да ме помислиш за тъпа”
Правилният отговор: “За теб, честно казано. Хм, много е странно. Чудя се как така капризната съдба ни е събрала (“тогава ни събра”, за по-отколешни двойки – б.р.) – то е като при Декарт. Знаеш, че мислиш, значи си жив, но идва едно супер момиче, съвършеното ти друго “аз”, ти му се възхищаваш и то разбърква всичките ти мисли. Извинявай, но когато си до мен, ми е супер трудно да се съсредоточа в нещо друго. Кажи ваште как са”
Неправилният: “Кво мисла, кво мисла – ей, много ги мраза тия твои въпросчета. Ми чуда се дали да не си викна още една бира, кво ме питаш”

Недей… Не мога така… 
Означава: “Сега няма да правим секс”. Което е ясно и без думи – тя те отблъсва и тъжно се закопчава (с леко виновно изражение). Оставаш в надървено недоумение: ма как така не можело така?! Чувстваш се като бавноразвиващо се, похотливо добиче, неспособно да разбере тънките механизми на женската психика. А всъщност значенията на “не мога така” варират широко. От “не мога така още първия път” и “не мога, щото имам приятел (ти пък си женен)” до “не мога, докато твоите хора се хилят в съседната стая” и “не мога, сега съм в цикъл”. Паднало ти се е момиче с душевност, което влага прекалено голямо значение в елементарни случки като ебането. Все пак бъди настоятелен – има вероятност най-неочаквано за самата нея да се окаже, че все пак “може и така”. Настоятелността ти обаче си има граница – да не вземеш да я изнасилиш, ей, изрод.
Правилният отговор: “Добре. Извинявай… (замислена пауза) Просто съм жертва на чудовищната нежност, която изпитвам към теб, не знам защо, та ние едва се познаваме. Разбери ме – чувствата понякога просто надмогват логиката. Искаш ли… (замислена пауза) поне… ма-алко да го… погалиш? Моля те, ще полудея по теб”
Неправилният: “Кво ти стана, ма? Аз сега така надървен ли да си хода?! Айде поне да го полигавиш малко, че ше се пръсна”

Бременна съм! 
Означава: Че ще взимаш много важно решение. Непланираната бременност е кошмар, но от друга страна няма нищо по-тъпо в живота, особено във втората му половина, от това да го изживееш без деца. Главното сега е да нагласиш нещата така, че да не вземе решението вместо теб. И още: дори да си твърдо “не”, запази самообладание и реагирай усмихнато – просто така, за повишаване на нивото на световния оптимизъм и културност
Правилният отговор (радостно): “Верно ли?! Аз казвах ли ти, че си най-прекрасното нещо на света? Дай все пак да седнем и да го обсъдим. Какво мислиш? Какво да правим? Доста е шокиращо – много те обичам, но дай да постъпим като висши същества и да преценим какво-що”
Неправилният: “Верно ли?! Ми случва се, да го еба. Не се притеснявай, имам съученик-акушер в N-ската болница, ще го направи без да усетиш. Още в понеделник мога да те закарам”

Май трябва да идеш на лекар 
Означава: “Откриха ми нещо, която се предавало по полов път. Чудя се кой от двама ни е заразил другия…” Не се разстройвай – инкубационните периоди често се точат с години, така че и двамата можете да си осигурите алиби. И не се чуди, ако на теб нищо не ти открият – всеки си има, нали, специфична микрофлора. Но следващия път не се поддавай на жегата и сложи презерватив. Нещата с венерическите болести са сложни, затова не бързай да я биеш, преди ти да си се изследвал
Правилният отговор: “Разбира се, че ще ида. Винаги съм ти бил верен. Кажи ми честно обаче – ти нещо да си правила? Не искам да те обвинявам, но жестоко ме разочароваш” (и т.н. – номерът е да си уморено разочарован и да настояваш, че причината е в нея, докато почне да се оправдава – б.р.)
Неправилният:“Чакай сега… Абе то имаше една там… Ужас, еби му майката. А ти да си била с некой без гума? Щото май ти си виновна, не ми се пули така”

Източник – сп. MAXIM
www.maximonline.bg


Actions

Information

Leave a comment